Продавець My Via Aqua розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
540 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 13.05).

+380 (93) 498-09-46
+380 (68) 468-27-22
My Via Aqua
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Гарантія на товар, обмін товару, його повернення або грошове відшкодування. Гарантія товару поширюється лише те що, що цей товар новий й у робочому стані. Гарантія на роботу електроустаткування ТМ ViaAqua, Atman та SunSun від виробника складає близько 5 років, але в Україні обладнання цих торгових марок на гарантійному обслуговуванні поки що не знаходиться. Гарантія на обладнання цих торгових марок на сьогодні поширюється тільки на те, що обладнання нове. Це ви самі побачите при отриманні за запаяним із заводу упаковкам та станом обладнання. Весь товар перевіряється на його робочий стан перед відправкою, тому настійно рекомендуємо перевіряти отриманий товар у відділеннях служб вантажоперевезень, у присутності співробітника служби. Тільки в такому разі приймаються претензії при виявленні яких-небудь непорозумінь. При виникненні будь-яких питань, вам потрібно зв'язатися з менеджером по телефонам з магазину і отримати у відповідь на всі питання, що цікавлять вас. Як тільки ви вийшли з відділення вантажоперевезень, претензії на поломки і не робочий стан товару не приймаються. Як перевірити куплене обладнання при отриманні, уточнюйте у менеджера при оформленні або підтвердженні замовлення. Але навіть якщо після цього у вас з'явилися які-небудь питання по товару, ви завжди можете вирішити будь-яке питання зв'язавшись з нами за телефонами з магазину. Приємних вам покупок!

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner