Продавець My Via Aqua розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
547 відгуків
+380 (93) 498-09-46
+380 (68) 468-27-22
My Via Aqua
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • СамовивізМожливий самовивіз в р-не Сіті Центру Таїрове, за попередньою домовленістю.
  • Нова ПоштаВідправлення замовлень цим перевізником відбувається щодня, крім Неділі з 9.00 до 21.00.
  • Магазини RozetkaВідправлення замовлень цим перевізником відбувається щодня, крім Неділі з 9.00 до 20.00.
  • УкрпоштаВідправка товару даним перевізником здійснюється лише за 100% передоплати вартості вашого замовлення + вартості упаковки (пакет, коробка), якщо такі необхідні. Доставку у цій службі оплачує одержувач під час отримання товару.
  • Meest ПОШТАВідправлення замовлень цим перевізником відбувається щодня, крім неділі з 9.00 до 19.00 год. і лише при 100% передоплаті вартості вашого замовлення.
  • DeliveryНадсилання замовлень даним перевізником відбувається щодня, крім Неділі з 9.00 до 18.00 год. і лише при 100% передоплаті вартості вашого замовлення.

Способи оплати

  • Пром-оплатаЗ даним способом оплати ми надсилаємо ваші замовлення будь-якими службами вантажоперевезень, зазначеними у нашому магазині. і на будь-яку суму.
  • ПісляплатаМи надсилаємо замовлення післяплатою тільки службою доставки Нова пошта. За послугу післяплати, служба доставки стягує додаткову плату, а саме 20 грн. оформлення платежу + 2% суми замовлення.
  • Готівкою Кур'єру при СамовивезенніЦей спосіб оплати актуальна тільки при виборі способу доставки "Самовивіз"
  • Оплата на картуПри виборі цього способу оплати вам будуть відправлені реквізити для оплати вашого замовлення з сумою до оплати смс на номер телефону, вказаний в замовленні, або в Viber, Telegram або WhatsApp. Після проведення оплати, вам потрібно оповістити нас будь-яким зручним для вас способом.

Гарантія:

На всі товари, надані в інтернет-магазині My Via Aqua, поширюється гарантія, терміни якої залежать від сервісної політики виробника. Фактом підтвердження гарантійних зобов'язань є товарна накладна зі статусом "Угода завершена".
Гарантія на роботу електроустаткування ТМ ViaAqua, Atman та SunSun від виробника складає близько 5 років. В Україні, на жаль, ще немає авторизованих сервісних центрів цих торгових марок, тому обладнання на гарантійному обслуговуванні поки що не знаходиться. Гарантія на обладнання цих торгових марок на сьогодні поширюється тільки на те, що обладнання нове. Це ви самі побачите при отриманні за запаяним із заводу упаковкам та станом обладнання.
Повернення та обмін товару здійснюється відповідно до закону "Про захист прав споживачів". Ви можете повернути протягом двох тижнів куплене обладнання, за умови, що обладнання не було встановлено, не експлуатувалося та збережено заводське пакування та його елементи.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner